Saturday, April 29, 2017

Örök menyaszonyi csokor - bridal handmade silk flower bouquet



egyedi menyasszonyi csokor


Örök  vagy 'bross' csokor is készül az újabb igények szerint 


Természetesen az élő virág csodálatos, amiért még is többen is választják az örök csokrot, annak több oka is lehet. Néhányat itt felsorolok, hogy az is értse, aki ellene van. Nem meggyőzni szeretnélek, de legyünk nyitottak.



egyedi menyasszonyi csokor



bross csokor

 -  nyári forróságban elhervadó, kókadó virág

 -  virágpor allergiás pár,  ami kellemetlen lehet a nagy napon még inkább
 -  ha a kreatív fotózás nem a nagy napon történik
 -  szülő köszöntőnek vagy dobócsokornak is kiváló lehet


örök csokor


ez csak négy ok, aki ezt választja, annak még tetszik is, de nagyon, mert igen is ez is lehet gyönyörű és egyedi darab, ami ráadásul örökre meg is marad. Továbbadható lányodnak, testvérnek, unokának.


Néhányat én is készítettem már, ezek   láthatók a képeken. Menyasszonyi tartós csokornál eddig saját készítésű virágokkal vagy azok elvont csipke formációival alkottam. Sőt kifejezetten szálas megoldással nem a félgömre applikáltam. Hasznàltam brossokat, gyöngyöket is. Én ezt egyedibbnek, kedvesebbnek találom. Készül igény szerint selyemvirágos félgömb is. 

Ami viszont a kis koszorúslányok csuklóra akasztható gömbcsokrán látható azok kész, minőségi selyemvirágok. Könnyű, nem kényes és költséghatékony. Nagyon édesek vele a kicsi lányok. 



örökcsokor



koszorúslány csokor

koszorúslány gömbcsokor





menyasszonyi kiegészítők








Kérlek mutasd meg házasulandó ismerősödnek is, köszönöm. 
Blog teljes tartalma védett, további felhasználásukkal szerzői jogokat sérthet!


No comments:

Post a Comment