Fátyol a vintage jegyében


Thursday, May 26, 2016

Csilla titka - Csilla's secret

Csilla fejdísze és gyöngysora 


Csillával könnyű volt együtt működni, fantasztikus teremtés. Szerintem gyorsan egyeztettünk és nagyon hamar el is készült az ő szettje. De most inkább az Ő szavaival töltöm ki ezt a blogot, mert amit kaptam tőle e-mailben..... na ezért is szeretem én a munkám 

Kedves Erika!
Igen, megérkezett, és gyönyörűbb, mint gondoltam :) Még egyszer nagyon köszönöm, nagyon szépet alkottál :)
Szép estét Neked!



Kedves Erika!
Ne haragudj, hogy zavarlak, csak szeretnék Neked nagyon boldog névnapot kívánni. Isten éltessen sokáig! :)
Szép napot!

"Nagyon gyönyörűséges lett, köszönöm szépen, pont ilyet gondoltam!!! 😊 Természetesen fogok fotót is küldeni, hogy hogyan viseltem, még konkrétan nem tudom, majd a fodrásszal kipróbáljuk. Még egyszer nagyon köszönöm, gyönyörű munkát végeztél, nem csalódtam" 


Megengedte, hogy megosszam ezt az édes történetet, tudjátok a vőlegény nem láthatja a menyasszonyt a ruhájában esküvő előtt ....

" A fejdísszel kapcsolatban a sztorim,  a nagy nap előtt többször felpróbáltam otthon, elbújva, de egyszer majdnem "lebuktam". Illegettem, billegettem magam a tükör előtt, mikor váratlanul betoppant a párom... szerintem ember nem kapta le még magáról olyan gyorsan a fejdíszt, mint én, és mintha mi sem történt volna, mosolygtam, de közben reszkettem, mint a nyárfalevél... " 



" a fejdísz jó választás volt, nagyon szép volt együtt a ruhával, és hozzám is teljesen passzolt "



Kedves Csilla, köszönöm, hogy én készíthettem a kiegészítőid az esküvőtökre. 
Szerencsés, boldog, hosszú éveket kívánok együtt!  
 ♡☆♡ A ruha is csodálatos,  szép menyasszony vagy ♡☆♡

       Ruha: Egri Lux Szalon 
Foto: Strider Anita 

Kérlek mutasd meg házasulandó ismerősödnek is, köszönöm. 
ArtEra Bridal
Era


Blog teljes tartalma védett, további felhasználásukkal szerzői jogokat sérthet!

No comments:

Post a Comment