Monday, July 2, 2012

Két ruha, két fejdísz egy esküvőn, bridal head piece



Zsófia  más-más ruhában mondott igent a házasságkötő és a pap előtt.


 



Ehhez két ruhakölteményt gondolt ki, így a polgárin használt fekete-fehér díszes, tollas kalitka fátylát a templomi ruhájához lecserélte hajráfos fátyolra. 
Szerintem mindkét ruhában csodálatos volt és illett hozzá. 

Fehér szatén ruháján is visszaköszön a fekete, rózsás öv formájában. 




Négy féle  hajdíszt készítettem, ebből választhatta ki a neki tetszőt,  a fátylat pedig szalagszerűre kérte. Ő nem a szalag szegett végét tette arca felé, hanem épphogy a vágott végét, szokták így is, és nagyon jól áll neki.  Kiemelte a ruhát is, melynek fazonja visszafogottabb volt. 

És ők is  vintage.





A templomi hófehér csipke és organza ruhájában igazi királylány volt Zsófi - szívem csücske ez a ruha. 





Ehhez kért tőlem hajráfot, finomat, visszafogottat, hosszú fátylához illőt.




 Ruhája láttán azonnal tudtam, mi fog megszületni. Féltem, kevés lesz, de Zsófi mikor megkapta róla a fotót,  beleszeretett. Így ezt viselte a templomi esküvőjén, sőt végig a lagziban is. Csipkés, organza virágos, strasszos, és tükörgyöngyösre készítettem, hófehér szatén szalagos hajráf alapra.  
Kicsi filigrán lett, de mutatós és ami a legfontosabb, illett a ruhájához.

                                               





Sok boldogságot az ifjú párnak!



     Kattints a képre és nagyobb méretben is megnézheted.

Fotók a pár tulajdona, nekem reprezentációs céllal adták, köszönet érte. 
Kérlek  ne másold.

Kérlek mutasd meg házasulandó ismerősödnek is, köszönöm. 

bridal logo



1 comment:

  1. üzenet íráshoz be kell jelentkezni a gmail fiókodba, vagy létrehozni egyet...

    ReplyDelete